紅館檔期

紅館檔期

2012年紅館檔期爆棚,潮人黃偉文( Wyman) 2月也殺入紅館,以首個填詞人身份在紅館舉行歷年作品演唱會,請來 20個歌手上台唱盡
18年作品。身為時裝精、買物王的 Wyman,更會將時裝元素融入演唱會中,早前拍攝海報已有 400萬
Valentino靚裙助陣,開一個視、聽大滿足的個唱。

Wyman殺入紅館開時裝音樂騷

紅館檔期
圖: 紅館檔期

潮人黃偉文入行 18年,他將於明年 2月以填詞人身份在紅館開第一次個唱。
Wyman昨日承認個唱可能是此生唯一,因很怕欠人情債。

趁最紅最靚開

紅館檔期
圖: 紅館檔期

Wyman說:「我屋企人問我要唔要開一次演唱會,如果開,就最好呢幾年,因為啲歌手朋友全部係最靚、最紅、狀態最好嘅時候。當然,到我七老八十先開,我相信
65歲嘅容祖兒,同 20年後嘅何韻詩都會出嚟幫我唱,但作為合照留念又好,開大 party又好,點解唔家做,要等到大家皺晒皮、唔夠氣先唱?」


2月 8日開始,暫定先開兩場。一晚大約會有 20個歌手上台,全部原汁原味獻唱 Wyman
18年來為他們寫的作品,每晚鐵腳包括容祖兒、黃曉明、薛凱琪、何韻詩等,鄭秀文和陳奕迅等則視場次出席。
Wyman近年更為人熟知,是他的潮人、時裝人身份,其演唱會也將會是一個雲集 top
brand的時裝王國騷,他說:「演唱會時裝呢部份,係搵唔同名牌,每個歌手着一個品牌,例如容祖兒 in Chanel咁。」
日前
Wyman召集好友歌手拍攝海報,已經出動眾 super brands如 Chanel、 Gucci等, Valentino更專程運了價值
400萬的高級訂做服來港,他說:「真係嚇到死,又好感動,因為啲裙真係好靚,但又好 fragile,一路影一路驚。」

紅館檔期 原文: Wyman殺入紅館開時裝音樂騷

arrow
arrow
    文章標籤
    紅館檔期
    全站熱搜

    av8d888 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()